Utilizează media socială pentru conferința ta

 

Conferințele sunt o modalitate foarte bună de a învăța, conecta și de a socializa cu oamenii din ramura socială a  interesului dumneavoastră. În  loc să lăsați o conferință să fie un eveniment mult așteptat și unic în orașul în care locuiți, utilizați social media pentru a crea angajamente de durată și conexiuni.Transformă conferințele într-o mină de aur virtuală care va continua să plătească dividende mult timp după ce te-ai întors acasă.

conferinta

Pregatește-te în avans.De îndată ce vă înregistrați pentru conferință trebuie sa începeți să lucrați la planul de angajament.

Verificați-vă cartea de vizită. Cartea dvs. de vizită ar putea fi primul pas spre compania dumneavoastră. Asigurați-vă că ea reflectă identitatea companiei și este parte dintr-o structură de branding  completă, inclusiv culori, logo-uri, teme, etc., care vă vor ajuta să prezentați afacerea dvs. altora. În plus, asigurați-vă că toate informațiile de contact sunt corecte și actuale. Include-ți  inclusiv identitățile media sociale, cum ar fi adresa dvs. de Facebook, Twitter sau numele profilului LinkedIn.

Fă cercetarea. Aflați dacă există un hashtag pentru evenimentul în sine. Elaborează o lista cu profilul speakerilor, titlurile workshopurilor, care sunt cuvintele cheie ale conferinței, pot fi piese importante sau orice alte informații care pot fi utile pentru a face conexiuni mai tarziu.

Ia un început promițător. Daca este posibil, poți fi la conferință cu o zi sau chiar mai multe zile mai devreme. Cercetează locurile din împrejurimi unde se manancă bine, locuri de parcare convenabile, unde sunt stațiile de transport în comun și taxiurile. Daca descoperi „secrete din interior”, cum ar fi localizarea unui lift care se foloseste rar sau unele caracteristici, cum ar fi micul dejun gratuit în cadrul conferinței, da un share informațiilor descoperite de tine. Publică aceste informații cu tag-ul conferinței astfel încât persoanele interesate de conferință și de aceste aspecte te vor vedea ca o resursă valoroasă de informații și vor urmari si postarile viitoare.

Fa-ți programul de conferință. Uită-te după sesiunile de break-out interesante în programul conferinței și publică una la care vei fi prezent. Pune un tag cu numele speacker-ului, folosește un hashtag pentru eveniment și întreabă cine ar mai putea fi prezent. Notează toate persoanele care indica faptul ca vor fi acolo – atunci asigurați-vă ca o să vă uitați dupa ei la eveniment așa îi intalniți în persoană, vă faceți cunoscuți si primiti și feedback asupra celor postate.

Pregatește-ți contul.Asigurați-vă că aveti conturile de media socială gata de a primi mai mult trafic și optimizați conturile pentru a servi noii vizitatori. Fă-ți imaginea și intregul tău efort publice, asigura-te că vizitatorii au ajuns în locul potrivit.Asigura-te că bio-ul include un link către site-ul de afaceri și către orice alte bunuri imobiliare online, pe care dorești să le promovezi.  Monica Eaton-Cardone este un lider de opinie remarcant și foarte căutat-după conferințele speckerilor. După participarea la doar câteva evenimente este de remarcat în industria conferintelor și dupa  efortul conștient pentru a-și crește activitatea în media sociala, ea a fost în măsură să crească vizualizarile social media și conduce trafic dublat pentru site-ul ei.

Identifică obiectivele.Există trei grupuri-țintă pentru fiecare conferință: Cei care sunt prezenți la conferință, cei care nu sunt prezenți la conferință și influența celor care sunt la conferință. Pentru a maximiza cu succes conexiunile între social media și conferințe, asigurați-vă că eforturile voastre abordează  toate cele trei grupuri țintă. Furnizează informații relevante pentru fiecare grup și vă puteți dubla (sau tripla) rentabilitatea investiției.

Faceți cunoștință și salutați, apoi postați.Una dintre cele mai bune caracteristici ale conferințelor este numărul mare de potențiale contacte care s-au adunat într-o singură locație. Pe măsură ce interacționați cu cei de la conferință, asigurați-vă că faceți schimb de cărți de vizită. Fă notițe pe cartea de vizită după cum este necesar pentru a te ajuta să identifici persoanele mai târziu.Dacă aveți un stand la eveniment, faceti fotografii de oamenii care vizitează standul și postează cu informare pentru participanți unde să găsească afacerea/pagina dvs. pe social media. („Ca noi, pe Facebook fotografii de conferințe și actualizări!”). Faceți mai multe fotografii decât credeți că sunt necesare pentru că veți avea nevoie de ele!Pentru mai multă distracție, înființați o stație de selfie în standul cu elemente de recuzită pentru participanți, postați pozele și etichetați pe fiecare în parte cu un simplu mesaj. „Multumesc pentru oprirea către standul nostru!”

Trăiește Conferința Online.O modalitate foarte bună de a te conecta cu oamenii care nu pot fi prezenți este de a posta actualizări în direct din timpul conferinței. De la rapid si simplu (citate postate) la mai complexe (a scrie un rezumat pe blog dupa o  sesiune de break-out), actualizări regulate cu informații în timp real poate ajuta la menținerea persoanelor conectate.Pentru un efect maxim, încercați sa postati rezumate rapid, în termen de 30 de minute de la o sesiune. Adepții se vor baza pe tine ca pe o resursă de încredere și vor aprecia informațiile date în timp util. Acum, că ai crescut conexiunile de social media, continuă să rămâi angajat cu noii prieteni și vizualizatori. Utilizează știri informative, anunțuri și alte actualizări pentru a menține ușa către comunicare, deschisă spre viitor.

 

Sursa articol: http://www.bizjournals.com/tampabay/blog/morning-edition/2015/03/clearwater-entrepreneur-turns-a-billing-headache.html

 

 

 

 

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în social media și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s