Cum să optimizezi marketingul digital

 Optimizează prezența digitală.

Suntem în era digitală, ceea ce înseamnă că anunțurile imprimate și articolele de ziar nu vor face treaba la fel de bine, atunci când vine vorba de creșterea veniturilor și a gradului de conștientizare a afacerii dumneavoastră. Și nu, media digitală, nu este doar media socială. Optimizând prezența digitală merge dincolo de mesajele pe conturile media sociale și anunțurile de pe Facebook.

Aici sunt câteva sfaturi pentru a vă extinde complet prezența digitală:

Website atractiv – Primul lucru pe care îl va face cineva care este interesat de compania dumneavoastră (sau care doar navighează pe web), este să privească site-ul dumneavoastră. În cazul în care site-ul dvs. arată ca și cum a fost construit în anii ’90, credibilitatea va scădea foarte mult. Ca și companie, e treaba ta sa faci apel la clienți și să îi atragi în afacere. Cand ai un site web profesional, curat și actualizat ca  și Contabilitate Timiș, spre exemplu, întotdeauna  afacerea dvs. o să fie „deschisă” 24 de ore pe zi. Ea se bazează în mod constant pe notorietatea brandului și își va crește angajamentul cu consumatorii. Pe scurt, să investești într-un web designer bun.

Parteneriate sau sponsorizări – Dacă vrei să mergi ”outside the box”  și într-adevăr crești gradul de conștientizare pentru compania ta, implică-te în acțiuni sociale, ia parte la o sponsorizare, fi partener cu o celebritate sau o altă companie. De ce să faci acest lucru? Ei bine, nu câștigi doar audiență mai multă prin noile inițiative, dar de asemenea câștigi și un întreg public diferit.

SEO (Search Engine Optimization), optimizare pentru motoarele de căutare – Dacă firma dvs. nu apare pe prima pagină a unui motor de căutare, veți pierde, cel mai probabil mulți clienți. Oamenii vor rezultate rapide și ușor de găsit, astfel că este imperativ pentru compania dumneavoastră să fie ușor de căutat. Acesta oferă credibilitate companiei și crește șansele de angajament.

Optimizarea pentru mobil – Oamenii folosesc telefoanele mobile mai mult decât laptop-urile pentru a căuta informații. Nu uita să pui în aplicare tactici care vizează utilizatorii de telefonie mobilă. Tacticile pot include: notificări pe telefon, aplicații, bannere mobile sau servicii de localizare. Foarte important, este să optimizezi site-ul pentru a fi compatibil cu un  telefon mobil. Aruncați o privire la site-ul pentru mobil Panera. Site-ul pentru mobil al companiei este curat, concis și organizat. Ei prioritizează informațiile astfel încât fluxul este ușor pentru privitor. Pentru că utilizarea mobilelor crește, ia inițiativă astfel încât să ajungi la acest public.

Smart social – Știu că am spus că optimizarea digitală se duce dincolo de social media, dar socialul este încă o mare parte din creșterea prezenței dumneavoastră digitale … dacă se face corect. Nu este suficient doar a actualiza conturile de media socială în mod regulat. Se numește media socială. Punctul media socialei este de a se angaja cu urmăritorii dumneavoastră și urmăritorii se se angajeze cu tine. Răspunde, share-uie și forward-ează comentarii, atât pozitive cât și negative. Nefiind social pe media socială este ca un acord la un interviu, dar  refuzând să răspunzi la orice întrebări. Ca un exemplu, Coca-Cola face o treabă extraordinară în angajamentul cu clienții.

Elemente multiple pot fi puse în aplicare cu scopul de a avea o prezență digitală puternică. Cel mai important, amintiți-vă că angajamentul, conținutul și creativitatea este ceea ce va face prezența digitală cu adevărat optimizată.

 

Sursă articol: http://www.google.com/analytics/

Anunțuri
Video | Acest articol a fost publicat în social media și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s