Beneficiile utilizării social media ca instrument de recrutare.

SocialSursă: http://www.global-dubai.com/images/insight/Social.png 

Recrutarea de candidați pentru o poziție poate fi ceva simplu, dar foarte limitat. Ai putea publica un anunț în ziarul local; ai putea posta un anunț în reviste de specialitate; și ai putea apela la persoanele din jur pentru a vedea dacă cineva știe de cineva care caută tipul de poziție pe care îl ai  tu deschis. Defectele acestor metode vechi, sunt evidente pentru noi acum.

Social media s-a transformat în recrutare și căutări de locuri de muncă. Una dintre cele mai mari revoluții în procesul de angajare pentru care social media a deschis o lume imensă pentru recrutare. Managerii și recrutorii au acces la cea mai mare aprovizionare de candidați care poate fi găsită, deoarece acei candidați sunt peste tot pe media socială cu profilurile lor, CV-urile, site-urile și blog-urile lor. Învățarea pentru a utiliza social media pentru recrutare nu este grea, dar ar trebui să fie utilizată în beneficiul vostru și asigurați-vă că aveți acces la cei mai buni candidați.

Amintiți-vă un moment de procesul de recrutare vechi. Ați plasat anunțuri și CV-urile au fost livrate prin e-mail, a fost un teanc nou în fiecare zi, de CV-uri. V-ați uitat prin ele, în căutarea de cele mai bune perspective, ați sunat pentru interviuri și, prin acest proces, au fost eliminate mai multe persoane. Ați ținut un al doilea tur de interviuri și ați îngustat și mai mult. Apoi, a început verificarea referințelor, doar pentru a valida experiența sau care au fost cauzele rezilierii contractului anterior, daca s-a făcut din motive serioase. Recrutarea prin intermediul media socială a simplificat tot acest proces, precum și a deschis o gamă largă de locuri de recrutare și metode mult îmbunătățite de evaluare. Aici sunt modalitățile eficiente prin care angajatorii și managerii, pot folosi social media ca un instrument de recrutare.

Treaba ta, ca recrutor sau manager de recrutare, este de a afla unde sunt candidatii ideali și să se asigure că sunteți și voi acolo. Facebook și LinkedIn sunt alegeri evidente, și LinkedIn are chiar un serviciu „de potrivire” de categorii. Angajatorii pot detalia nevoile pentru postul oferit și să folosească cuvinte cheie / fraze specifice, pentru a primi o listă de candidați potențiali pentru contact. Dar informațiile despre posturile libere trebuie să fie, pe site-urile bazate pe o nișă. Acestea sunt site-uri mai mici și mai concentrate.

Utilizați toate paginile voastre de media socială pentru a arăta posturile libere pe care le aveți.

Dacă aveți o prezență puternică pe social media,  utilizați-o după ce postati posibilitatile de angajare pe paginile dvs., vestea se va răspândi foarte repede. Și dacă nici unul care citește nu este interesat, cu siguranță știe de cineva care este.

Puteți folosi inclusiv angajații actuali pentru a răspândi anunțul. Cere angajaților să folosească conturile lor de Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest și chiar Instagram pentru a evidenția postul. Ei pot lua de fapt, o imagine a fișei postului și informații de contact și să le publice, spre exemplu pe Instagram.

LinkedIn este un instrument excelent pentru persoanele care vor sa se angajeze. Ei pot configura profilurile lor, să atașeze CV-urile și portofoliile lor și să creeze legături cu alți profesioniști (chiar recrutori) la site-urile lor web sau blog-urile lor. Intră în toate grupurile-cariera relevante și participă la discuții, astfel încât aceștia să te „observe”.

Deci, dacă sunteți strategic în utilizarea LinkedIn-ului, veți găsi cu ușurință candidații de top pentru deschiderea posturilor. Puteți căuta profile folosind cuvinte cheie; puteți accesa grupuri legate de nișa vizată. Puteți revizui conversațiile și poate veți fi impresionat de o anumită persoană. Apoi, puteți comunica în privat cu persoana respectivă pentru a determina dacă există un interes.

De asemenea, compania dumneavoastră trebuie sa fie pro-activă pentru viitor. În plus față de a avea un profil de companie, ar trebui, să facă parte din grupurile relevante – aceste relații sa fie în curs de dezvoltare. Când aveți nevoie, atunci, aveți deja un grup de rețea, care poate ajuta căutarea.

Recrutarea în media socială nu este ca o căutare online anterioară – doar postând o poziție de angajare pe o masă mare și așteptand să plouă cu galeata de ofertanți. Nu, recrutarea socială începe cu tine, construind prezență pe social media și dezvoltând relații prin acea prezență. Când aveți o deschidere de posturi, atunci, acele relații vor duce, probabil, într-un mediu mult mai bun cu canditați. Celălalt „job” este de a continua să fii la curent cu noile tendințe, care au impact, cum și de unde faci recrutarea.

 

Sursă articol: http://www.socialnomics.net/2015/11/10/the-5-benefits-of-using-social-media-as-a-recruitment-tool/

 

Anunțuri
Video | Acest articol a fost publicat în social media și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s