Motive pentru care conținutul de marketing ar trebui sa fie bazat pe adevar nu pe trafic

Atunci când ești pe cale să faci o achiziție majoră, să zicem o mașină, și ai în vedere mărci și modele pe care înainte niciodată nu le-ai deținut, cum te decizi? Desigur, mai multe test drive, și citești Consumer Reports. Dar șansele sunt destul de mari să vorbesti cu un vecin, un prieten sau un coleg care a deținut sau deține în prezent mașinile pe care le ai în vedere. Acest lucru poate însemna chiar că va uitați doar la modelele de mașini pe care acești oameni le-au recomandat.

De ce? Pentru că ai încredere în opiniile lor. Încrederea conduce o mulțime din deciziile noastre de cumpărare, de fapt, și de aceea construirea încrederii în brand-ul pe care îl promovezi este mai important decât orice altceva ai face.

Cei mai mulți oameni se comportă la fel ca și tine – ei împărtășesc doar ceva în care au încredere. După cum puteți vedea, nu ești într-adevăr egoist, atunci când partajezi un conținut (bine, poate doar un pic, dacă încerci să obții credit pentru ceea ce ai postat). Vrei ca ceilalți să aibă beneficiile pe care le ai tu, pe baza acelui conținut. Cei mai multi acționează la fel ca tine, și ei împărtășesc aceleași motive.

Pe de altă parte, există o mulțime de lucruri pe care tu nu le împărtășesti. Unele dintre aceste conținuturi pot fi ofensatoare sau  împotriva propriilor valori sau credințe. Conținutul în care nu ai încredere, nu îl vei împărtăși până când nu l-ai verificat.

Ca marketeri de conținut, trebuie să vă amintiți acest lucru. Mai degrabă, decât să măsurați succesul vostru în trafic pentru site-ul vostru, mai bine evaluați succesul vostru prin numărul de aprecieri și distribuiri pe care le primiți. Când acestea sunt substanțiale, veți ști că ați devenit un expert de încredere și că brand-ul este de încredere, de asemenea.

Oamenii care vor avea încredere în tine, vor sta cu tine.

Traficul site-ului este doar o măsură de cât de multe „contacte” ați primit. Și cele mai multe dintre aceste „contacte” sunt destul de trecătoare. Ei nu se lipesc în jurul valorii, decât în cazul în care pot găsi ceva util în conținut.

Primul pas în construirea încrederii este crearea de conținut care rezolvă problemele lor și oferă răspunsuri la întrebările lor. Și dacă conținutul face asta continuu, aveți un cititor care se lipește în jurul lui pentru a fi de ajutor altora cu aceleași probleme și puncte de vedere.

Adevarul înseamnă obținerea unei adrese de e-mail. Parte din orice strategie de marketing de conținut trebuie să fie crearea unei liste de e-mailuri. Acesta  este modul în care veți continua să comunicați personal cu publicul, altul decât prin conversații pe blog-uri și site-uri de social media.

Este posibil ca accesul la conținutul de pe site-ul  vostru să necesite și adresa de e-mail. Dacă oamenii au încredere în tine și brand-ul tău, ei vor oferi acea adresă de e-mail.

Dacă un cititor primește un e-mail de la tine, și i se oferă informații utile, acea încrederea se construiește treptat și astfel sunt apreciate și împărtășite și altora.

 

Sursă articol: http://www.businessesgrow.com/2015/11/18/value-from-your-content/

Anunțuri
Video | Acest articol a fost publicat în social media și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s