Care este cel mai bun tip de conținut pe care să îl postezi pe Facebook?

Cercetatorii de marketing online din întreaga lume luptă să găsească răspunsul la această întrebare și adevărul este că nu sunt multe lucruri legate de marketingul digital, care sunt la fel de controversate. Unii dintre cercetatorii de marketing vor spune că trebuie să împărtășească imagini amuzante, alții vor spune că link-urile sunt mai bune, deoarece vă puteți promova direct serviciile și practicile. Există marketeri care recomandă folosirea videoclipurilor cât mai mult posibil pe Facebook și alții cred că infografica aduce calitatea pe care oamenii o caută.

                                              fb                                                                                                  Sursa: pyxabay.com

Este vorba doar de audiența țintă?

La baza acestei întrebări sunt conectati în mod automat vizitatorii de pe pagina de Facebook. Publicul țintă este cel care ar trebui să decidă exact ce fel de conținut doresc să vadă pe social media. Acest lucru este ceva care poate varia ușor de la o pagină la alta.

În timp ce încercați  să determinați ce tip de conținut doriți să împărtășiți pe pagina de Facebook, cel mai important lucru pe care trebuie să îl faceți este să analizați vizitatorii paginii. Acest lucru înseamnă, practic, sa învățați tot ce se poate despre ce le place si ce le displace lor. Aceasta vă va ajuta foarte mult în a decide ce trebuie să utilizați și să postați.

Marketingul în general, este foarte volatil. Chiar dacă reușesti să efectuezi o cercetare foarte precisă de piață, este încă posibil sa nu fi în măsură să  închei cu calitatea pe care o ai în prezent, în sensul că angajamentul va fi mai mic decât era de așteptat.

Este nevoie, chiar să amesteci mesajele, pentru a fi sigur ca vei identifica un anumit tip care să funcționeze foarte bine. Încearcă să partajezi conținut diferit, la modul în care faci relevante articolele. Experimentează cu tipul de conținut și de timp, atunci când este publicat. Numai după aproximativ o lună de postare constantă și experimentare, ai posibilitatea sa găsești o modalitate bună, care poate fi utilizată în viitor pentru creșterea vizualizarilor.

Angajarea în conversații este foarte importantă. Nu contează ce tip de conținut este împărtășit, dacă doriți ca angajamentul față de conținut, să fie cu adevărat mare, este nevoie să interacționezi cu adepții. Acest lucru înseamnă, practic, că trebuie să te angajezi în conversații. Este foarte important ca niciodată să nu rămâi concentrat doar pe un anumit tip de conținut. Acest lucru se datorează faptului că, indiferent de tipul de conținut, cel ales, este datorită eficienței lui.

Per ansamblu, determinarea celui mai bun tip de conținut pentru postarea pe o pagină de Facebook este un proces care nu ia foarte mult timp. Este important să analizăm în mod constant intuițiile și să observăm ceea ce vizitatorii actuali ar dori să vadă sau sa citească mai mult.

 

Sursă articol: http://www.forbes.com/sites/yec/2014/12/30/7-ways-to-make-people-want-to-share-your-content/#2715e4857a0b13b61bd03954

 

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în social media și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s